loading...
(به وب سایت من خوش امدید)
علی درزی بازدید : 7 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
_ اصلی ترین شاخصه ی ادمین فیس خنده:

_ ادمیـــن وقتی درحالت کلی احساس رضایت میکنه:

_ قیافه ی ادمین وقتی با پستاش بچه ها رو حرص میده(قیافش کُپه همینه ها) :

_ادمین  وقتی شگفت زده میشه(البته موارد نادر بوده.درحد بقیه ی شکلکایی که اوردم منو یادش نمیندازه.ولی بوده دیگه) :

_ ادمین وقتی تو کف یه چیزی میمونه:

:-؟

_ ادمین وقتی بحث فوتبال میشه ) :

تجسم من از ادمین فیس خنده
   من الهه هستم. طرفدار این وب
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
(سلام اسم من علی درزی است .امیدوارم حالتان خوب باشدوامیدوارم به خوبی ازاین وب سایت به خوبی استفاده کنید)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 126
  • بازدید کلی : 1,140